Spotkanie autorskie w Chełmży

Już 25 kwietnia (czwartek), o godz. 17 będę miał przyjemność spotkać się z miłośnikami kryminałów z Chełmży. Moja radość z tej wizyty jest tym większa, bo trochę znam to miasto i bardzo je lubię, a przyjemnie jest wracać do miejsc, które wspomina się z uśmiechem.

Pamiętam swoją pierwszą wizytę w Chełmży. To było w czerwcu 2016 roku. Zadzwoniłem do najlepszego kumpla i rzuciłem do słuchawki: napompuj koła w rowerze, jedziemy do Chełmży. No i kilka dni później, pojechaliśmy. Relację z tej wycieczki zamieściłem na blogu Po Toruniu. Od tamtego czasu kilkakrotnie wracałem do tego miasteczka i za każdym razem miło spędzałem tu czas, chodząc uliczkami Starego Miasta, odpoczywając nad jeziorem, zaglądając w podwórka kamienic czy błądząc z Robertem Małeckim po podziemiach szpitala.

25 kwietnia nie zamierzam nigdzie błądzić. Od razu skieruję się do Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Rynek 4, gdzie będę gościem pierwszego w tym roku Chełmżyńskiego Spotkania z Kryminałem organizowanego przez Dariusza Łubkowskiego, któremu bardzo dziękuję za zaproszenie.

W trakcie spotkania będzie okazja, aby porozmawiać o mojej książce - zbiorze opowiadań kryminalnych "Martwi głosu nie mają".

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia w Chełmży!

Komentarze