馃敆 Grudzie艅 '20 na blogach "Po Toruniu"

 Ostatni miesi膮c 2020 roku, to powr贸t do regularnych - cotygodniowych - wpis贸w na blogu Po Toruniu. Mam nadziej臋, 偶e ten trend uda si臋 utrzyma膰 jak najd艂u偶ej, ale czasami jest to po prostu niezale偶ne ode mnie. Tak czy inaczej, w minionym miesi膮cu mieli艣my cztery wa偶ne - moim zdaniem - premiery na Po Toruniu i pi臋膰 nowych post贸w na Dzikim Toruniu. Na Dzikim dominowa艂a tematyka jesienna, w tym dwa albumy z wyj膮tkowych porank贸w, gdzie uda艂o mi si臋 uchwyci膰 chocia偶 cz臋艣膰 le艣nej magii.

Nie ukrywam, 偶e je艣li chodzi o Po Toruniu, to troch臋 jad臋 na fotograficznych oparach, poniewa偶 jest to dla mnie czas, gdy cz臋艣ciej bywam w lesie ni偶 "na mie艣cie". Na szcz臋艣cie mam ma艂y zapas fotek pod zaplanowane wpisy, wi臋c jako艣 dam rad臋.

No dobra, to tyle, pod spodem macie list臋 grudniowych premier:
馃數 Po Toruniu
馃煝 Dziki Toru艅

Komentarze