👁‍ Finał konkursu fotograficznego i promocja albumu

fot. Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Wczoraj (7.10) pojechałem do Bydgoszczy, aby wziąć udział w promocji albumu Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego. Publikacja, to efekt finalny konkursu pod tym samym tytułem. Wśród ponad 200 wybranych przez jury fotografii znalazła się i moja praca.

Cieszę się, że spośród nadesłanych przeze mnie zdjęć, wybrano właśnie to. Dlaczego? Ponieważ znacząco różni się od wszystkich, jakie można znaleźć w albumie. Nie jest to bowiem klasyczna fotografia przyrodnicza, bliżej jej do postapo. Wagony z lat '30, porzucone na bocznicy podgórskich Kluczyków, to przykład dominacji natury, nad dziełem człowieka, czyli mamy tu proces odwrotny do tego, jaki obserwujemy na co dzień, gdzie to człowiek i jego maszyny niszczą przyrodę.

Więcej o albumie, konkursie oraz laureatach, przeczytacie na stronie Kujawsko-Pomorskiego UW - LINK.

Komentarze